est. 2009

schrijf nu in voor een cursus Engels
web

Klachtenregeling

Heeft u een klacht?

Bij talkingENGLISH stellen wij uw belangen centraal. Het kan echter gebeuren dat u niet tevreden bent en een klacht heeft. TalkingENGLISH ziet iedere klacht als een kans om de dienstverlening te verbeteren.

Hoe dient u een klacht in?

  • Zend een email naar de directeur van talkingENGLISH, de heer F. Adema, info@talkingenglish.nl
  • Beschrijf zo precies mogelijk wat er is gebeurd en waarover u niet tevreden bent.
  • Geef aan wat volgens u de beste oplossing is.
  • Vermeld uw adresgegevens en telefoonnummer.

Wat kunt u van talkigENGLISH verwachten?

  • Klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld.
  • Klachten worden geregistreerd en vastgelegd in een dossier.
  • Nadat u een klacht heeft ingediend, ontvangt u binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging.
  • Binnen 15 werkdagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie.
  • talkingENGLISH streeft erna om uitsluitsel te geven over de klacht binnen 3 maanden.
  • Indien we samen niet tot een oplossing kunnen komen, zullen we de zaak overdragen aan de Geschillencommissie (als lid van de NRTO zijn we aangesloten bij deze instantie). Er zal vervolgens worden gezocht naar een oplossing die voor beide partijen acceptabel is. Wanneer dit niet lukt zullen we de zaak laten voorkomen bij de rechter. De oplossing die wordt aangedragen door de Geschillencommissie zal voor talkingENGLISH bindend zijn; eventuele consequenties worden zo snel mogelijk na de uitspraak behandeld.
  • De klacht en de werkwijze waarop deze is behandeld zal twee jaar bewaard blijven. Na het verstrijken van de bewaartermijn worden de documenten vernietigd.
vind ons leuk op Facebook

facebook

bel met talkingENGLISH - 085-4019200

085-4019200

email met talkingENGLISH - info@talkingenglish.nl

email

algemene voorwaarden cursus engels

alg. voorwaarden
consumenten

algemene voorwaarden cursus engels

alg. voorwaarden|
zakelijke afnemers

privacy statement